Bouppteckning

Ja min mamma plus tre galna mostrar och en galen morbror håller nu på med min morfars bouppteckning. Mamma frågade om det var nånting speciellt jag ville ha och kom på morfars extremt vackra tavla som hängde i hallen, nånting som man verkligen kommer ihåg han för, ett konstverk som liknade en brinnande stad. MEN min morbror hann före, tror jag måste förhandla med han lite grand kanske;) För den är helt fantastisk! Alla syskon har nu roffat åt sig allt man kanske kunde velat ha i tavelväg samt prydnasväg så jag fick nöja mig med en matberedare, den senaste dock;) Men va ska man göra? Imorgon är begravningen, mamma tillät INTE blåa naglar! Haha. Begravningen blir som sagt i Domkyrkan, kommer blir så vackert. Sen fortsätter det ute på Margaretas värdhus i Kyrkbyn. En dag man får sörja, skratta, gråta, minnas och om inte annat träffa en massa släktingar:)

Vi hörs








Morfar, kusin och kusins fru i somras! 91 år blev han...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0