Äschting

Idag då, vädret är väl halvdant, ska ställa upp med musklerna på dollar mellan 15- ca 20. Ingen lust förövrigt men har man lovat så har man;) Jobbar sen resten av veckan på sjukan. Behövligt ooojaaa, nu ska jag bli rik, eller nå!!?? Har mina funderingar över vad man ska bli när man blir stor igen, nu är jag inne på civilekonom, IGEN! Tänk va kul att vara en business woman, sköta marknadsföring och leda projektarbeten m.m. Men då måste man ju läsa upp det som behövs till det då, Matte C! Ja det ska fixas, vad jag vill bli kommer väl jag på under resans gång! Sjuksyrra, njaaa, känns inte direkt lika kul. Vill ju se världen i mitt jobb, påverka media och människor. Weell, what comes around goes around. Ska fixa mig iordning, flänga ut på stan en sväng och sen ta en prommis till dollar.

Au revoir!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0