Är jag död?

Så gott som. Det där med att vara människa idag är verkligen som bortblåst. Det blev en väldigt trevlig middag hos Annie igår med tre olika sorters pajer!!! Köttfärspaj, laxpaj och vadnuostenheter paj;) Men ack så bra hon är på mat! För att inte tala om den extrema cheesecaken hon gjorde till efterrätt med blåbär i, helt fantastiskt good. Mätta och glada så körde vi igång med vinflaskan. Sen rasade folket in, annies tvåa var iinte rymlig. Crille kika också förbi så jag fick pussas;) Efter diverse tomma flaskor samt trasiga dörrar så begav vi oss mot Allstar. All Luleås befolkning var ju såklart där men hade mkt trevligt. Jag och Annie fattade inte det där med att shota inte är speciellt smart i våra åldrar så vi mår som vi förtjänar idag, ooooohjaaa. Tog mig inte up ur sängen förän ca 1500, lagade mat halvt kräkandes, men det gick ner och huvudet började komma tillbaka. Nu har vi baaaaara myyst, sett Atlantis(tecknat rules) och nu har Crille släpat arslet utanför dörren och ska hjälpa Henry med bilen. Själv ska jag inte röra mig mer än mellan de få rum vi har i våran 51kvadrats lägenhet. Hoppas min man lyssnade på mig och köper med sig en burk cola till senare;) Jobb väntar måndag-onsdag(hittills) får hoppas att jag hinner komma tillbaka till den riktiga världen idag!! Men jag tror att det var värt de!

Nu blir det Vänner!!!


bye

Kommentarer
Postat av: AH

kom o laga mat åt mig också.



uuuurk

2009-05-10 @ 19:48:27
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0