Är det då man blir vuxen?

Så när man får en bulle i ugnen kan man plusa på lite vuxenpoäng, är det så det menas? Eller rättaresagt tros?
Om det är nånting som gör mig förbannad så är det självupptagna mammor på stan med sina förbannat fula barnvagnar som har en tendens att alltid köra på min häl och sen inte ens ursäka sig för att "jag har faktiskt ett barn". BS, världen stannar inte upp för det, tror dom verkligen att NÅGON i den här världen GIVES A DAMN om dom skjuter ut en liten spjuver ur dalen? Ehh naee!! Gud att mammor kan komma på bortförklaringar sen. Allt är så jobbigt, besvärligt. Jag måste ha flottigt hår, jag är mamma! Jag kan äta vad jag vill, jag är mamma/ska bli mamma (p.s 30 kg extra är INTE coolt eller behövligt)! Jag gapar och skriker som en rottweiler åt alla i min närhet, jag är mamma! Jag kan göra vad fan jag vill och alla andra ska hålla käften, jag är MAMMA!! I h*vete att min morsa betedde sig som en förbytt bara för att hon vänta/fick mig! Man kan ändå vara vacker, glad, lycklig och medgörlig. Använd inte dumma ursäkter för varför man skulle ha rätt att vara sur, man kan faktiskt vara normal. Det är nog ett helvete ibland med barn men det finns mycket som är ett helvete, NEWSFLASH det finns dom som har det värre! Så snälla bespara mig era förbannade mamma träffar som stockar upp shopping samt påkörningar av era fyrhjulingar, det finns bättre vi "mindre värda människor utan barn" har för oss. Sen, skaffa inte barn om du inte pallar trycket!!!!!!!

Ja det var väl bara det jag ville säga:P

God natt


P.s( I övrigt så har valt bort trenden att skaffa barn men jag vet att det är jobbigt ibland) D.s

Kommentarer
Postat av: piga

fan vad bäst du är kunde inte sagt det bättre själv !!! :) man vill aldrig bli mamma när man ser såna där.. KLOCKRENT SKRIVET CIA :) /piga



p.s nina säger : KING!!

2009-05-29 @ 16:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0