Allt är relativt

Ja det är det, allt är det. Ikväll är jag fruktansvärt nöjd av att får sitta i min sköna soffa och se mitt favvo program Postkodsmiljonären. Snart börjar även Robinson! Andra tycker att suger, klart fest är det som gäller en lördag kväll. Sen får jag även lite quality time med mina tår och naglar som var i desperat behov av en fixning!  Dagen har bestått av en väldigt ovanlig pressning på mammas baksida, solen var farlig idag! Hann inte pressa ett längre tag dessvärre för vädret kastades om och molnen täckte heeela himlen. Blev att slå på en film och mysa ner sig i soffan då med mammas pyjamas byxor;) Igår grillade vi btw, andra gången i år med fet grillen, den här sommaren ska vi grilla betydligt med än vårat slarv förra sommaren! Blev en gorme bestående av grillspett, haloumi ost, grillade tomater, klyft potatis och tsatziki, myyycheee bra!

Är förgrymmad på ett landsting som inte fattar hur man beter sig med löner, sånt där ska fungera! En grej som arbetande människor ska slippa se till, det ska vara automatiskt och bekvämt, det ska kännas att man får vad man har arbetat för! Nu har dom lyckats slarva bort diverse tidsraporter vilket har gjort vardagen betydligt besvärligare! Än besvärligare när jag måste sätta mig och ringa runt till diverse lönekontor och förmedlingar! ARG!!

Nu börjar Robinson!!


Heeejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0