Aldrig prövat

Om det är nånting jag aldrig prövat eller, "gett mig in på", så är det att ha akryl naglar, eller gele, ELLER porslin. Hur ska man kunna torka sig korrekt där bak va? Ne inte för det men jag undrar om jag ska pröva på, de flesta i min omgivning har antingen lös eller något annat slag? Fast jag är ganska så hooked i övrigt på att byta nagelfärg varje dag så det skulle nog vara rätt så tråkigt tror ja. Skulle nog inte orka heller, eller? Vilken sakfråga va? Till mig själv alltså. Nå, det kommer. Men nånting jag vill göra är lösögonfransar. Förgudars va less jag är på att ständigt måla! Så innan sommaren har jag bestämt att med mina "extra" pengar så ska jag lyxa till mig med vaxning, ansiktsbehandling och fransar, aldrig prövat nånting utav det förrutom mitt och Issas misslyckade vaxningsförsök. Sunsilk SUGER! However, det ska fixas, lyxa mig själv. Förreste, Skönhetsbilbeln är helt otroligt bra och intressant. Kunde knappt släppa den igår och man får jätte bra tips. Bland annat har jag nu fått i mitt veto att en nattkräm måste inhandlas, samt diverse booosters;) En mild toner från hälsokosten samt ingredienser till en hemmagjord havregrynsmask! Den är grymt rolig att läsa och jag är bara på andra kapitlet.

Nu mina vänner väntar jobb, ska släpa mig till bussen och plocka fram Män som hatar kvinnor.


Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0