Ähhh

Nynedslagen i soffan efter morgon prommis med Annie och Anna. Blev bjuden på brakfrukost sen hos Annie bestånde av smoothie, jordgubbar, ägg, müsli och smörgåsar! MMMM! Är lite trött i mössan måste jag säga, hade svårt att släppa ifrån mig Stig Larsson igår vilket resultera i att jag inte somna förrän efter 2! Upp klockan åtta! Usch, trött! Snart är den utläst, spännandeee.

Idag då, ska väl ta mig en vända med hon Marri på stan när hon har besegrat tvättberget! Har extrema problem med att bestämma mig för outfit imorgon. Man ska ta det man tänkte först va? Men det kändes så tråkigt nu, outfiten har seglat i mitt huvud hela veckan så man hunnit bli less, haha. Det blir nog bra, ska bli kul med färjan och jag hoppas vi har "tur med vädret iaf". Ska sluta svamla och fortsätta min givande förmiddag på soffan för vet ni, DET ÄR FREDAG!!! En ledig helg väntar och förhoppningsvis får man lapa en jädrans massa sol!

Är ju cruising i helgen JU, förövrigt, hade varit fint med en limmo av något slag eller en rymmlig hummer!



Hej hej


Kommentarer
Postat av: fia kröger

jaha ja.. ja då ses vi hos piga imorgon ;)

2009-05-29 @ 14:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0