Weirrd?

Är ju medlem på det här mer-trafik.se. Ett bra sätt att få fler besökare.
Men det kruppar heeela tiden, har den som startsida för att "samla poäng",
men det blir baaaara fel. Jaja! Händelserik dag, filmaraton! Eller rättare
sagt Disney maraton. Har hunnit med Oliver och gänget, Alice i Underlandet
och håller på att se Ringaren i Notredame. Har även Askungen och Den lilla
sjöjungfrun på lager! Töntig man är va? INT!! Disney rockar, den finns det
inge mer avsappnande än att se tecknat. Tänk när jag får en liten knodd
så behöver jag inte "bortförklaringar" för att se Disney;)

Well well, har tagit mig att sola, tänkte ju att man kanske måste börja synas
igen?! Och nu är det Vänner, myycket bra. Crille ville ha med mig på hockeyn
men tacka nej, tidigare idag, ångrade mig timmen innan:( jaja, blir nästa match.
Fast hur kul är det när dom spelar sju matcher mot samma lag, Frölunda.
Jaja, är en rolig grej att göra ia! Om inte annat är hammisarna to DIE for;)

Nu ska jag glo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0