Usch


Har nyss sett sista avsnitten av The Hills 4:e, undrar när 5:e
skulle komma ut? Är grymt nyfiken. Hade också velat ha en
Hollywood makeup artist som fixade mig varje dag, en mode
firma som sa åt mig vad ja skulle ha på mig och var som passa
mig. Själv måste jag lägga fram kläder dagen innan eller tänka
iaf i tre dagar innan jag ska ut vilken outfit jag ska ha? Haha, ja
imorgon blir det blå skjorta till svarta jeans, ser ju snyggt ut.

Well well, har varit mycket på samma gång nu kan man säga.
Typiskt att allt kommer på samma gång. Men jag säger ju bara
det, hade jag inte haft den pojkvännen jag har eller den mamma
jag har så hade jag dött tror ja:)

Nu tänkte jag testa lite nya frisyrer här.


hej hej



Kommentarer
Postat av: Elin

6 april kommer dom nya avsnitten ut :P

2009-03-09 @ 21:31:30
URL: http://eyylen.devote.se
Postat av: Ellen

Hej vilken fin blogg du har



Jag börjar premunera på den på bloglovin



Kram

2009-03-10 @ 17:26:32
URL: http://ellenbratt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0