Tuppen

Ja nu är man uppe tidigt, hade lite telefonsamtal att ringa.
B.la blodsugarna på CSN, sjukt att man ska behöva betala
tillbaka lån när man inte har fast jobb! Men men, thats life.
Har nyss druckit min nyttiga fullkorns välling och planerar
springning på bandet idag, måste ta mig på ett yoga pass
också i veckan, har inte varit på ett enda!! SLARV!! Jaja,
är ju inte försent direkt. Var inget roligt väder idag direkt,
sög ju lite när man var sugen på friska luften. Blev ju inte
mycket av det igår, rättare sagt INGEN! Men skönt var det
med soffan;) Tänkte kasta mig in i "söka arbete världen, fast
det finns inga att söka" också. Det blir bra!!

Sen måste jag ju säga, om ni nu är sugna på att se den sämsta
filmen sm gjorts i år så se House Bunny. Inte sämsta kanske
men jag har aldrig sett tråkigare. Den var riktigt jobbig att se på!
Så vi tänkte att vi skulle jämna ut oddsen efteråt och laddade hem
Jurassic Park;) Får fortfarande chiillzzz!

Nu ska man väl göra någon nytta!

hej

Kommentarer
Postat av: Trixie

ska med "kasta mig in i söka arbete" :p

Allt bra med dig?

2009-03-02 @ 11:57:26
URL: http://triix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0