Men VA?!

Det är ju konstigt att alla är på när jag absolut inte är det!
Att festa alltså. Marri är ölsugen, Erica bjuder med på
krogkväll och man blir bjuden på fest på Tuna. Ehh?
Jaja, men icket sa nicket! Här blir det lugnt med min vän
soffan och min pojkvän Crille! Ska jobba söndag också.
Så det blir inget imorgon heller! Nu blir det vitt, vitt och
lugnt heeela helgen.

Ska börja med att få sluta jobbet, ända till fem. Gissa om
jag är slut i roten. Knappt någon sömn alls, drömt om sjuka
grejer som vanligt. Lilla oron? Jaja, blir spännande på
tisdag, hrm. Well well!

Va ska man äta till middag då? Snacka om ilands problem?
Varje fredag! Nånting ska man väl hitta. När ska man träna
då? Blev inte igår heller, trösta mig med grillad kyckling och
potte sallad, mmmmmm!;) Snacka GOOTT!! Man kanske
gnager i sig resten av kycklingen till middag! Jaja...

Nu ska jag kanske göra någon nytta innan dagen slutar, men bara kanske;)


hejsss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0