Ja hujja

Vilken trött period man är i. Nu får allt bara tyna ut så man kan börja leva igen!
Jobbar ikväll vilket är bra så man får lite extra timmar, men oooj så lite timmar
jag har den här månaden. Jaja, det löser sig. Har nog sökt 300 jobb vid det här
laget, eller 10 kanske, men orka, är less på att söka. Ge mig ett istället! Mycket
roligare:) Sjuuukt fint väder har det också varit idag, hade nästan varit guld att
få köra lite skoter eller bara sitta och grilla korv. Saknar lukten. Men en lukt jag
lände idag, av något? Som jag saknar som fan, myggolje lukt! Haha, men det är
ju sommar. Tror det är därför man är inne i nån sömn period också, nu får sommaren
komma, lite vår med fågelkvitter och sånt skulle lätta upp stämningen. Sen vill jag höra
GODA nyheter, INTE DÅLIGA! Tror ingen har bra nyheter nuförtiden, kanske för att alla
gräver sin egen grav. Man får helt enkelt flytta till större domäner. Jag säger bara
piss och skit period, men snart är det nog bättre:P


Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0