Ett jävla rännande

Rännande hit och dit på morgonen, b.la vård c. Jaja, fick en goo lunch på wienerhörnan
iaf, efterrätt också, syltkaka och mockaruta, det mumsa vi i oss nyss! Härligt väder
idag med, bajs! Får gärna regna för det spolar ju bort snön iaf! Vill ha bara gator nu,
har så fina sommar skor att traska in;)

Hade gärna velat gå en sån där skönhets utbildning alltså. Makeup, hår eller naglar?
Fast helst vill jag lära mig att tattuera, kan ju NÄSTAN!! Den på benet har jag färglagt
iaf;P Jaja, men hade varit kul att ha nå skills på sidan om. Men suger på att rita. Kanske
borde gå någon sån kurs? Läste ett reportage i ELLE om att hitta rätt arbete eller kall i
livet, att planera sin vardag bättre, vad tyckte man om när man var liten, vad var ens
drömmar, att vara lite våghalsig och inte så bekväm av sig, testa gränser (inget har dött
av att misslyckas). Men min dröm när jag var liten var att bli sångerska eller läkare.
Men läkare vill jag inte bli längre, eller? Skulle vilja designa, men suger man på att rita
är det inte det lättaste, hur får man inspiration till sånt då, måste man vara född till det?
Ett jävla tänkande här idag, som alltid:P Jaja, som jag säger, det löser sig alltid!

Men men, ikväll blir det Core iaf, usch och fy jag kommer att döööö!!


Ska kolla om det finns något roligt att ladda hem nu!



bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0