Det blir aldrig som jag tänkt mig

Ingen träning idag, var väl det enda avvikande. Fast kanske det sämsta avvikandet?
Ska träna dubbelt upp imorgon ist, inget godis idag, blev inget igår heller, HALP!!
Tror jag börjar sakna min kompis. Jaja, nog klarar jag mig. Bara synd att jag inte hade
ägg för då hade jag bakat sockerkaka! Är ju INTE alls lika onyttigt, som bröd ju! haha
Men men, det blev mycket soffa idag också fast jag har sökt två jobb. Fanns ju faktiskt
något! Expert och indiska behövde personal, fatta härligt att jobba på Indiska?! Lukten
och atmosfären, hade ju fått för mig att göra ett yoga pass mitt på disken tror ja?
Härligt härligt, där skulle jag vilja jobba! En anledning till att jag inte drog mig till Helex
var vädret (och bla bla finns inget dåligt väder gisch), höll ju på att blåsa bort och snön
sökte sig bakom ögon globarna! Icket populärt! Men imorgon, beroende på vädret;P

Lauren Conrad i The Hills har ju en egen klädkollektion såg jag, synd att det ska vara så
gudars DYRT! Men så fruktansvärt snygga kläder! Får försöka hitta kopior på H&M;)

Nu vankas det bad med plutt!!!


hej hej




     

Kommentarer
Postat av: Terese

Tyvärr så är typ alla snygga kläder för dyrt för en fattig, som jag är. :(

2009-03-03 @ 11:38:51
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0