Braindöd

Impuls kvällen No1 igår. Helt plötsligt blev det tjockt med folk hemma hos
oss och det blev Allstars. Men trevligt var de! Biljard blev det också en sväng
men den förlora jag. Jaja, man kan inte alltid vara bäst! Åhh vilket härligt ställe
det är, härligt folk, härliga barer, alla är trevliga, skit bra helt enkelt.
Vi har inte lyft många lemmar idag utan sängen och soffan har varit väldigt
populära. Mat från Bergviksgrillen, kebaba! Sjukt länge sen. Nöjd var jag när
jag fick min cola;) Lite synd att man har gått miste om vädret bara, en stoor
sol! Snart är våren här, hoppas jag. Orkar inte frysa mer!!

Så, kvällen blir soffa, cola och förhoppningsvis godis. Om crille orkar köpa;)
Ska slå på Sunes sommar nu, är enbart skit på tv, pallar icket någon ABBA-
dokumentär.

Hej hej



            

     


Bara en fridfull och skötsamt lugn kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0