Bekvämt

Det finns inget bekvämare och mer avslappnande
än att kasta upp benen på soffkuddarna och glo en
film! Njuter för fulla muggar ska jag säga;)

Blev Will Smith maraton ikväll, såg den nya Seven Pounds
och nu är det I Robot. Seven Pounds var sådär tyckte jag.
Absolut bra men Jakten på Lycka var myyyycket bättre.

Har jobbat idag även, behövs verkligen så mycket jobb
som möjligt nu. Träffade en gammal klasskompis på bussen
som var påväg att jobba på sjukhuset, saknar faktiskt att jobba
där. På ett sätt trivs jag som fisken i vattnet men på ett sätt
inte alls! Är svårt att förklara det där faktiskt. Men men.

Har mått grymt illa hela helgen och bara varit allmänt trött, därav
sovandet heeela helgen. Men ack så skönt med en lugn helg säger
jag bara. Hade bara velat bli som vanligt nu, med lite ork i kroppen!
Det kommer väl.

Ska se klart filmen sen blir det SÄNGEN!!!


Heeeej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0