Aktivt

Idag har jag varit aktiv, inte här på bloggen då men övrigt;)
Har äntligen tagit mig till körskolan och fixat mig en planering!
Så den 15:e ska jag och mamma på handledarkurs så att vi
kan övningsköra!! SÅÅÅ KUUL!! Bättre sent än aldrig säger jag
bara. Nu ska jag verkligen fixa det här, inga backsteps nu!!
Förhoppningsvis har man det i sommar! Fast det är en lååång väg
att gå teori, köra, halkbana! Sen finns det en ny grej från och med
1 april, nå risktjaffs om droger m.m. En kurs för att förbättra trafiken
mot alkohol missbrukare, droger m.m. Men den kommer sen.
Nu peppar jag!! Sen kanske det blir en TT här någerst;)

Jag och Marri var en sväng på stan innan, en tortellini på Mat och prat.
Var inte så gott faktiskt. Allt har som varit lite upp och ner idag faktiskt!
Vissa dagar säger jag bara, suck! Men nu är det bättre när man fått i sig
potatis, fisk crispies och filsås! Sen får man äntligen mysa ner sig i soffan
med älsklingen också!:) NÖJD!! Ska hämta mig lite vindruvor nu!
Meneeeee, vi hörs!!

Har fått hem Underworld 3 nu, YESSSS!!! Den verkar grym;) Spiderwick också,
undra om den är bra?

hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0