Ahhhh

Vilket solskens humör man är på, för allt går ju jätte bra nu!
Underbart, inte sant? Ni andra som är på solskens humör
eller kanske gjort mig på solskenshumör kan ju höra av sig
till min sekreterare för ett möte. Jag pratar gärna, kanske
inte bara det, ni kanske rent utav får en STOR bamse kram av
mig! Eller så kanske jag leker lite Saw med er. Vet inte riktigt
vad för överraskning jag ska komma på, bara för att ni ska få
samma humör som jag, PSYK glad! Jätte glad. Nästan så man
får för sig att göra något drastiskt. Kanske leka doktor?
Vill du vara med?! Som sagt, hör av dig, annars kanske vi ses
på gatan eller något, whatever makes you happy!:)


Skämt å sido, eller? Ne men är på ett litet mord humör just.
Undra vad man ska göra för att arbeta bort de då? Tror jag
måste springa av mig benen. Blir nog så, Helex efter jobbet!
Om hjärnan inte sjunker till mit undermedvetande och stannar
där. Crille ska se hockey så han får man ingen kram av. Suck.
Jaja, snart stängning! Tur att man får åka med Erica till stan iaf:)

Hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0