Ojdå

Javisst har jag varit duktig på det här med blogg men man måste ju hinna med "sommarvärmen" eller nå. Ne,  jag har helt enkelt inte haft så mkt vettigt att skriva, kanske för er, men inget jag orkat printa ner. Händer inte så mkt mer än att jag är inne på min tredje natt på sjukan, mitt hår har en pärlblond nyans, jag njuter av sommaren trots visst väder och midsommar är i helgen! Har nog inte varit så positiv till midsommar på mååånga år. Visserligen så har jag antingen jobbat eller befunnit mig på värdelös ort men i år ska det bli bra! Min inställning är på top!! Här ska hissas majstångar och plockas sju sorters blommor, dricka öl, midsommar middag ute i stugan, eventuellt klubbviken och framförallt ÖL drickning! Min käre sambo har fixat mig ett helt flak med Harboe Gold som jag ser framemot att tömma, fast kommer nog vara sovandes efter fem med tanke på att jag går av nattarbetet på midsommar morgonen:P Men trevligt ska det bli, vars vi än befinner oss!! För ni vet ju, blondies have more FUN;) haha, har aaaldrig använt den frasen och hatar den nästintill!!

Hej hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0