Last night EVER

Kanske inte sista natten någonsin jag jobbar natt men för att vara fjärde natten i rad så är jag ganska så slut. Och här är det inga slö nätter där man får sova eller sitta still utan det är total hjärnkontorsrotation konstant! Har varit lite slarvig de andra dagarna på att sova efter avslutat pass i och med att rastlösheten kryper i mig, orka sova på dagarna?!! Men idag (torsdag) sov jag från 08 till 17!! Men intog läsställning till ca 1800 när Crille kom hem från jobbet och kröp ner han med!! Så, jag har fått mig en rejäl sömn vilket behövdes, humöret var påväg till det mörkaste hörnet i världen och exorcist ögonen tog sig form. Men inatt är jag på topp igen och tacka gud för nätter där man slipper attl förbannade kackel! Jag arbetar bäst i tystnad där jag får vara för mig själv som det lilla nattspöket jag är;) 
 
Hur som haver så lutar det nog åt klubbviken imorgon vilket jag är grovt positiv till! Om allt går vägen så sitter vi på Laponia kl 15 och njuter av en öl, blir roomies med Piga, grillar korv, myser runt elden m.m!! KOM IGEN NU SOLEN!!!


Heiiiipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0