Jaha

Ja efter 7 dagars färgning, blondering, avfärgning och slingning så är nu håret ljuuuuus ORANGE! Med ett par inslag av ljusa slingor så med andra ord så ser jag ut som en apelsin i håret. Inte den hemskaste färgen dock så nu får håret vila för att sen lämna över arbetet till frisörerna. En ask färg med vackra slingor i kanske? Ingen aning om vad det lutar nu faktiskt, men vet ni, jag trivs bra redan! Ljust is tha sheeet och jag är väldigt nöjd med lite förändring.

Well well, 60 sidor kvar på Män som hatar kvinnor, huuujja vilken vidrig bok! Ska försöka läsa ut den ikväll så man kan få se den på film, cant wait!! Fredag idag också, händer inte så fasligt mycket mer än att kurera sig i soffan, förkylningen är snart besegrad! Vi tänkte oss en dag på strippen imorgon i Piteå. Kul att se massa bilar och race, var ett tag sen nu! Raggare som man är, INT! Men si så roligt ska jag ha och jag kunde inte må bättre;)

Pyyss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0