Förnyelse

Eller vad man nu ska kalla det? Vet inte alls vad jag håller på med med mitt hår just nu men andra bullar ska det bli. Det jag strävar efter ligger vid horisonten men man måste ju börja nånstans. Började med slingor igår i nån slags orange/röd ton och nu sitter jag här med blondering i barret, inte hela utan drog några stackars slingor. Marri har ett grov jobb framför sig. Men vet nu exakt hur less jag är på att vara mörk?! Förbannat less så nu ska här experimenteras och kul är de;)

Ikväll tänkte vi filmkväll i form av Fast and Furious, hoppas den är värt besväret! Men Vin Diesel visar ju sin urna igen så vi hoppas att den inte kan vara annat än sevärd! Jag och Annie släpade oss till gymmet med tunga steg och resultera i en rätt så halv klen träning, men whatta hell, bättre än ingenting! Fynda mig även ett par beiga chinos som jag älskar! Såå grymt sköna, lite för stora men det är ju så dom ska sitta?!

Ska vänta in verkningstiden i form av det senaste The Hills avsnittet, eller förra måndagens till och med, det kanske har kommit ett ännu nyare nu?! Weell....


Nighty night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0