ÄSSCHTING

Ne mina vänner, det här med blogg och min lust (ibland) är rätt så tråkig men va ska man göra? Ibland är det uppfriskande att klämma in ett par visdomsord eller två! Midsommar blev av ett helt annat slag än väntat men ack såååå härligt. Inget klubbviken utan vi pinnande ut till stugan i Lövskär och vräkte i oss typ 1000 olika sorters mat rätter. Jag var mätt efter det kalla och pajerna fick jag inte ens ner! En lite fundering var att låna båten av stugeägarna men vi stannade, och stannade,  ooooch stannade, ända till Söndag?! Vilken vändning va? Hela långa helgen i stugan med båtturer, fiske, kub, öl, maaaat, badmington m.m. Men alltså va nice det var. Sömnen fick jag dock inte återställd men tala om själaro?! En lyckad helg med andra ord!
Laddad inför en hel veckas jobb och en mysfredag med Marri och Annica med tacos och godricka:) Blev en oväntad tur till Färjan också, inte riktigt ork i värmen kände jag men det var trevligt iaf!!
Ett sjukt härligt väder har vi dessutom fått ta del av och man mår rätt så bra i planeten av lite färg i nyllet:)
Blondfärgen har börjat arta sig och ett besök väntar på Killerqeen på torsdag.
Har även mitt länge väntat besök hos tandläkaren på onsdag, jag hoppas dom kan hjälpa mig med mitt lilla probs;)

However, tänk på att "Den som talar illa om andra i din närvaro talar illa om dig i din frånvaro.".
Tycker jag är värt att tänka på!
Dessutom "Ha vänner - Inte för att få. Utan för att ge"!


Idag är jag på Dagvården på sjukhuset, skönt med omväxling!!!


Heeeipa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0