Ågren

Ja vilken ågren man har just nu. Stackars håår, men jag ska inte ge upp, fan inte den här gången. Då får det se ut som det vill!

Men hur ska detta sluta??!!

  
Igår                           Idag
 
Ja de är det bara helvetet som vet!
Haha ser ut som The Grudge bruden på ena eller nå.



Nåväl, är i mina bittraste stunder när jag märker att förkylningen har börjat krypa på mig. Jag som ALDRIG blir sjuk. Vädret är visserligen halvklart och pressning är väl inte det bästa när man är sjuk kan jag tro! Hur som helst så har jag då hunnit med blekning, sett final avsnittet av The Hills (är inte Lauren me nå mer nu eller) och spillt te på min fot. Förbannat AJ!!! Så går det när man bänglar med fötterna, ingen koordination whats so ever! Damnit, jag ville ju jogga idag, blåser inte för mkt så nu kan man springa rakt till och med! Förbannade snorsjuka! Jaja, får väl vara glad som inte åkte på nå annat trevligt bajs-virus från sjukhuset!

Heeejss


P.S( Fast and Furious var INTE värt besväret, bara för att scenerna blir mer och mer överdrivna eller datagjorda så är det inte BRA!!! 2 av 5 getingar/solar/stjärnor m.m) D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0