Rutin rutin rutinerrr!!!

Så rullar det på, jobb eller ledig. Ledig = träna, dricka öl, se film, mysa (inte för att jag klagar;), och jobbet kan man inte kommentera mer än att jag inte får ut så mkt mer av det än för 1 månad sen:P
Hur som haver så har jag anmält mig till en Marknadsföringskurs nu till hösten, förändring, ja tack!! Sen får man se om man kanske fixar sig ett assistent jobb av något slag, bara få komma in i arbetet lite grann och se vad man har att göra med. Sen, om det är intressant, så är väl en Civilekonom utbildning intressant. Vars det bär av månne? Förövrigt så skulle jag ge mkt nu för lite semester, skulle vilja se lite av Gotlands vyer, finns det något som gör en lugnare i själen, tror inte det! En lite Sthlm tripp blir det iaf, det har jag bestämt mig för. En liten sväng med Crills på ett mysig hotell, mmmm :) välbehövligt!! Nu hade jag tänkt att bli miljonär först på min lilla skrap bingo som ligger och väntar i min Monky börs!!

BTW, vi såg nu Harry P igår, men gudars vilken film!! SE DEN!! Lukten av popcorn gjorde mig nästan hög bara den;)

Jobb hela helgen, Crille kanske åker på fisketur, va ska JAG hitta på?? :)

hejjs

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej :) fin blogg du har! Kolla gärna in min :) kram

2009-07-22 @ 20:09:11
URL: http://redghost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0