Nighty night

Nu har jag krälat mig tillbaka hit igen. Snart har jag även fått fingrarna ur och köpt batterier till diggisen. Finns inget roligare än att dokumentera livet i bild och hur kul är det att använda sin 3.2 mp kamera? Crille har gjort mig riktigt sugen på en system och hoppas han införskaffar sig en då. Livet i bild blir betydligt finare då:D

L-kalaset närmar sig och det jag ser mest framemot är, hmm, MATEN! Alla dessa olika, utsökta blandningar av kycklingspett, nudlar, biff, grönsaker, suovas, langos m.m är som ett smäck när man är dagen efter seg i planeten. Vädret är också positivt utlovat och grillning på gården står på schemat. jag och Elin har bestämt oss för en rock´n rolla runda och sen väntar ju ölen! Öl öl öl och åter denna fantastiska dryck;) Det är den jag ska hålla mig till resten av livet. Beviset fick jag i helgen när jag med måtta drack vin och hinka i mig vatten för att slippa den olidliga huvudvärken dagen efter. Men trots min flitiga instats så blev hela lördagen förstörd. Jag var dålig och jag kved i nån slags låtsas migrän (döda mig). Dessutom så drog jag till med ett "dyr" vin på 120 papp men inte då! Ack å ve. Anledningen till min ansträngning var ju först och främst för att vi skulle upp tidigt och styra S8:an mot Sangis, Crilles lilla mormor fyllde ju förstås år! YES tack för den hundratjugokronorsvinet!!! Jag tror jag är allergisk mot helvetes drycken!
Förövrigt så var kvällen väldigt trevlig hemma hos Annie med hon och Bella. Vi tänkte att vi skulle jämnaut hjärncells dödandet med lite Trivial Perscuit frågor, barnfrågorna var en stark kandidat!
Vi styrde sedan vora kloka pannor mot båten i sommarvärmen :)


Svara på detta: Vad heter den skuttande karaktären i Nalle Puh?


Ne, ska väl fortsätta mitt nattarbete. Andra natten i rad och njuter av tystnaden ;)


heejjss


Kommentarer
Postat av: fanny

NU SPRINGER DU FÖR FORT FÖR FORT! VÄÄÄÄÄÄNTA PÅ OSS ANDRA! vi har inga långa ben och skalman han är tlööööööööööööööööött.. tlööött!

Lilleskutt! hehe

2009-07-30 @ 05:48:23
URL: http://onmyroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0