Ne va lustigt!

I takt med mitt mer och mer slirande med inlägg så höjer jag nivån  av prenumeranter, trevligt ändå, att nån stackare bryr sig om att läsa mina små unika inlägg :D
Nå jaha, jobb hela helgen och fram till tisdag, ledig onsdag och torsdag. Sen jobb igen hela helgen, måndag till onsdag natt!! HELP! Blir hårda tider men nångång ska jag väl få min semester:)
Som veckan började så kommer den också sluta. Under mina två lediga dagar hann jag med lite fotbolls kikande och ett besök på det mysiga cafét Roya med Elin, the girl nextdoor;)
Övningskörningen har halvt kommit igång men jag vill komma igång rejält nu alltså!!

Planen ikväll är grillning och öl, inte så extremt med tanke på att jag går eftermiddag imorgon, men WTF man lever bara en gång, lite bakfylla i ansiktet på patienterna har ingen dött av, eller??!!;)

Nu spritter det i kroppen igen av förändring, nånting måste hända, en resa, vinna pengar, byta jobb(!?). Hårfärgen låter vi vara :P Stackars stackars stackars mitt hår! Men nu får det vila, iaf en månad!!! Sen vet jag att jag ska plugga till hösten, juristutbildningen börjar smyga fram runt hörnen. Tänk va fräsigt va! Ja eller vi får ju se om jag får ågren på vägen!


Nu väntar de stackars små ynglena!!!



Hejs



P.s( HARRY P ÄR BOKAD 16/7, BIG MOMENT, WORRRRRD!!!)D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0