Ne nu

Hej alla barn!!

Sista natten ever, på schemat iaf, lite synd faktiskt med tanke på att nu måste jag börja jobba dag igen! Ve och fasa för alla näsvisa människor överallt, patienterna är ju till och med vakna då. Gud så jobbigt ;) Grejen med natt är ju dock att man blir världens mest osocialaste människa. Sover 9-16, jobbar 21-07, inte mkt rum för ja, annat fördriv! Fast och andra sidan trivs jag förbannat bra med att få jobba kontinuerligt så min hjärna skulle stanna av och lägga sig i koma annars. Nu till hösten har jag iofs anmält mig till en Marknadsföringskurs så planeten kanske inte stannar upp helt och hållet? Jobb blir det också givetvis men förhoppningarna är att man ska lyckas spara sig till en redig resa i vinter, blir ingen till hösten så det får bli en här längre fram! MEN nu har jag dessutom lyckats öppna ett sparkonto som innehåller en ganska så snäll slant redan så början är nådd :D

Imorgon väntar då rix festival och öl, huuur lycklig jag är över denna guda gåva dryck går inte att beskriva!! Need beeer! ;)  Får hoppas att ögonen inte står allt för mkt i kors där vid två på dagen så jag får se lite av marknaden, säkert inget intressant överhuvudtager men alltid kul med en massa krams. Är sugen på en sån där fräsig indian poncho om nu Indianerna är här???

Weeelll, inte mkt mer att dokumentera här på officet så jag säger natti natt och sov gott till den här lilla biten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0