TAADAAAA

Och jag är inte frisk på lååååånga vägar!! Febern har nog gått ner men hela
min kropp är fortfarande helt RUINED!!! Cancer hosta och snoken rinner. Fan, sjukt less!
Jaja, har dragit mig till Annie en sväng, skulle kolla mina färdigheter men känner att jag måste
lägga mer ner snarast! Blir en snabb visit och sen hem till soffan.
Hur ska man orka tvätta idag då??ÅÅÅHH
Det är sjukt tur att jag har Crille, vilken WHITE KNIGHT!! Blev sjukt sugen på snabbmakkisar
mitt i allt igår på kvällen, under Prison Break, men nog gick han och köpte det iaf;)
Är ju något som man för åt sig på där i 14års ålder, men helt plätsligt så fick jag ett grymt sug!!
Fast var inte sådär gott som jag trodde att det skulle vara med lite ost och ketchup.

Imorgon fyller Crille år!!!23 år gammel/ung!!
Snart är det min tur också, hujjaaaaa! Inte långt kvar till skräckåldern nu, 26,
då har man passera dom bästa åldrarna!

Nå ska väl börja dra mig hem och krya på mig, känner att PS3:t skriker efter filmvisning!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0