Sumering

Jaha hej barn!Tänkte uppdatera mig lite nu.

Julen har varit hur skön som helst, tog det väldigt lugnt.
Var inte en ut på juldagen???Vuxenpoäng, pansionärs poäng,
toffel poäng eller tråkpoäng kan ju disskuteras;)
Men hur som haver så har det varit grymt skönt att vara hemma me Crille
i våran plutt lägga, spela GH world tour, Buzz och dricka öl.
Ungefär så såg det ut. Vi var förstås och ranta på mellandagsrean också!
Har hitta mig två t-shirts och en lång färgglad hood tröja från Carlings.
En skjort klänning aktig sak från Gina, en annan skjort klänning från Vero Moda
och ett par svarta Jeans (ÄNTLIGEN), en massa smycken, smink ja och nå mer kanske?
Tänkte gå en sväng imorgon och se hur utrensat det kan vara;)

Nyår då kan jag sumera i hur bra som helst!!
Det började med en underbar middag hos Crilles mamma
bestående av:
-Hummer Cocktail till förrätt(MUUMMS!!!)
-Oxfilé, Fransk potatis gratäng och två olika sjukt goda såser till huvudrätt
-Choklad panacotta till efterrätt, mycket godare än vanilj.
Alltså en grymt bra middag:)
Avslutade med en Mojito och drog in mot stan.
Vi dona på hemma en sväng och sen begav vi oss till Pallan i stan där många
kända ansikten var, b.la. Jonte som fyllde 20!!Yeeyyy, och full var han:P
Walle, Phille, Julia m.fl var också där, trevligt var det!
Hann inte vara så länge förrän det var dags för fyrverkerier, jag och Crille gick iaf:P
Dom andra hamna, ja nånstans?Så det var jag, Crille och nån jag aldrig sett förr?
Tror att de var en kompis till Dennis?Men men, fint var det iaf, vi pussades och myste.
Hjärtan smällde dom till och med. Men liiite klent var det, dom hade ju dessutom flyttat de
pga stormen. Men det dög:)
Sen bar det av hem till oss en sväng, Julia haka också på.
Crille ville svida om till snygg kostymen!
Spatsera sen till Ripan där alla andra var, festen fortsatte och allt blev suddigt:P
Ja herregud, döden blev Tequilan jag och Phille tog, DAMN!Har konstatera att jag verkligen
inte tål det, min mamma är precis likadan. Allt blir ostadigt!
Sen blev det ett litet missöde dock, eller missförstånd snarare. Men men.
Så bakfylleångesten smög på rejält på nyårsdagen.
Är inte människa förrän idag, NÄSTAN!
Men som sagt, kvällen var underbar tycker jag! Hade en mycket fin klänning också!
Än mer bättre att fira ett TILL nytt år med Crille, den bästa!!:)

Så helgen har varit cool lugn. I Fredags hängde jag gäng me Annie och Bella.
Var väl hemma vid ett kanske?Då var det myyyys;)
Igår var jag hundvakt åt plutt Milo, så vi låg i soffan och mös på heeela dagen!!
Crille kom sen hem lite smått berusad efter att ha halsat öl och groggar till en
fruktansvärd förlust match ute i Rosvik, talar ju då om hockey. Skellefteå vs Luleå 7-1!!!!
Kan förstå att många grina igår. Men bättre gick det ju sen för Juniorerna! Matchen sluta
5-3 mot Slovakien. Men men Crille fortsatte sedan med vin och blev rolig!Ehhm:P
Har fått sova ut idag iaf, en skönt natts sömn, första sen nyår!

Och imorgon vankas det pers.fest med Toys gänget, lite avslutningsfest på Olivers, härligt!
Får se om man kryper hem till sängen eller fortsätter festen?Är EJ sugen på fest!
Men vi får se.

Ja så var det ju det här med internet, vilket vi inte har fått ÄN.
Dimper det inte ner ett brev imorgon om hur vi kommer igång så blir jag galen.
Då kommer Cia ringa runt och skälla, för nu är jag less.
Man är ju totalt handikappad och avskärmad från omvärlden näst intill!
Och att inte kunna ladda hem, suck. När vi väl får skiten ska jag ladda hem alla avsnitt av
The Hills, Vänner och Californiacation. Såg första avsnittet hos Annie i fredags, helt sjuukt bra!
Den kommer jag nöta vill jag lova.

Ska ta och avsluta evighets inlägget nu med GOTT NYTT ÅR!!!


(Måste fundera ut nå nyårslöften kanske?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0