Stackars stackars

Ja gud stackars lilla mig!  Idag har jag fått vara på Renologi på Nukleärmedicin!

Allvarligt vaa?? Ne men jag har röntga njurarna, kollat hur det ligger till och så.

Haft problem när jag var yngre så nu kollas det igen, brukar ha ont för jämnan

så vi får ju se vad resultatet blir!

Fick iaf en kanyl i armen (VÄRST AV ALLT), där spruta dom in en radioaktiv-

vätska och sedan fick jag ligga i en halv timme på en brits när dom kollade

"flödet" eller nånting sånt? Var rätt så uttråkad kan jag tala om när jag låg och

räknade takplattorna, 49 stycken var de:P haha

Men men, var ju inte så farligt men jag hatar verkligen att få kanyl i armen!
BLAAAAAAAH!!!
But its over:)
Gotta mig med en pizza slice och färsk sallad efteråt;)

Var en massa jag skulle göra idag, fixa cv:n och sånt, skura!!!!
Men inte blev det mycket gjort i schtor SKALLEN!Jaja...
Jobb imorgon, något vettigt! Sen vankas de fet fest på lördag fick jag
info om nu, Cecilia har inflyttningsfest.
Men va faaaaan febuula ska man ta på sig?
Helvete får panik av sånt här. Kanske nånting av de jag köpte idag?
En maaassa smycken, smink, nagellack och läppstift!!MMMMMM....smått is the shit!!

Hänger hos Annie iaf, tänkte beställa lite shitt från hm, om jag orkar?
Fast det vankas korv och makkisar hemma så jag tror jag går hem;)


Dagens NOTICE!! KÖPSTOPP!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0