SEX

NU JÄVLAR kanske jag får lite fler läsare när jag skriver en sån vulgär rubrik!!!haha
Ne skämt å sido men ni råkar inte ha nått förslag på hur man får fler läsare???
Har väl i snitt kanske 30st om dagen:P känns lite klent kanske.
Jaja, nånting måste göras åt utseendet på bloggen också, stört less!
Känner att jag måste börja fixa mig någon aktivitet nu fan, mitt liv är
tråkigast i hela Sverige. Händer aldrig något spontant, bara sådär roligt.
Fast sen är jag ganska dålig på att få saker att hända också!

Jaja, nu är man hos Marri och ska få sig en kopp te. Glodde lite på stan,
hitta världens finaste t-shirt på Cubus!!!
Den är ljus grå med en rosa/blå/vit/orange RULLSKRIDSKO PÅ!!
En sån där gammal också, med fyra hjul, rätt så status måste jag säga;)

Är ganska rolig av mig när jag hälsar på folk, snor datorn och där sitter jag!
Fast Marri har ändå städat:)

Nu ska jag dricka te!!!


pösss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0