RÄTTVISA!!!

Tack vilken sjukt bra dag det har varit! Rättvisan bara steeeg!!MMMMMM!!!
Nu mår jag bra igen, hell tror jag ska handla lite godis till och med!
Ne men det känns grymjt bra, har fått prata ut lite grann, och vet ni?
I WAS RIGHT ALL ALONG!!! Ljuva förnöjdhet!!

Jaja, sitter här i övertid på jobbet, ska väl börja röra mig antar jag.
Hem och bara svulla:) Fast först skulle jag ju färga barret! ÅÅÅHHH!!
Jaja, Annie skulle hjälpa:) Hon kanske har lite av den där äppelkakan
hon nygrädda när jag skulle gå hem igår:P bakarn där!!
Sen blir det hem till soffan och LETS DANCE!!!Man får ju inte missa när
blondinbella gör bort sig igen!  Synd att Mojje inte kunde vara med mer bara.

Men men, nu ska jag vräka mig härifrån!!!

Fet feeest imorgon, ryktades om att nå kändis luleåhockey dudes skulle dit:P



heeiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0