Monday

Jag kan ju meddela att jag är fruktansvärt ringrostig!Inte jobbat på TRE veckor, hjälp!
Men imorgon och på onsdag blire jobb. Skönt så förbannat. Känner mig värdelös
av att gå hemma hela tiden. Ska kolla om man hittar nå vettiga jobb idag också.
Skulle vara härligt med ett fast jobb men ändå inte, då är man FAST!
Jaja, måste ju blir rik, så är de. Fast det ser inge bra ut på triss fronten:Phaha...
Tre nitar i rad bådar inte gott.

Idag så kom baby hem på lunchen och gjorde hammisar!Smaskens!
Hemmagjort är godast. Kastar man på lite sallad, rödlök och tomat så är de TOP NOTCH!!
Å nu så sitter jag här hos Annie och stör henne i tenta pluggandet.
Funderar på om vi skulle ta och öppna eget, man måste bara få en snilleblixt!
Hade varit grymt att bygga upp något, ingen som gnäller över ens huvud eller säger vad man ska göra.
Ja man får se vad som händer.

Hade fan velat jobba som kontorist, kul och skönt så förbannat!
Eller vara någons assistent, kan ju vara krävande men kuuul.

Såg en brutalt dålig film igår, nån ny me duden i the transporter, var typ Kingdom of haven och Sagan om ringen
blandning fast sååååå dålig, hujja. Sen såg vi en ganska bra film, Smother, som mysig film.
Har kvar en nånting last thing me Miranda i SATC, måste hem och se den, den ska vara inlämnad idag.
Bra att vi hyr filmer för 120kr så glömmer vi bort dom? Lite slöseri kanske!

Helgen blev det alkohol båda dagarna, fast inte så farligt. Var me Annie, Bella och Emma hemma hos mig
och spela Buzz i fredags, mycke treevligt. Lördagen var jag och flängde runt med Annie.
Så blev de film för hela slanten igår me baby:)
Helgen var alltså grymt luuugn. Skönt, känner att jag inte orkar med mycket efter alla helger.
Fick upp lite lampor ihelgen också, Crilles mamma och styvpappa var förbi och hjälpte oss.
Så nu har vi äntligen fått upp spottsen i hallen och snygg sänglampan!
Fattar inte varför man ska dra ut på all skit!
Nu är det bara nå tavlor och tavelhyllan kvar så är vi klara för den här gången;P


jaja nu ska Annie å tillbaka datorn!!!

heeejjj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0