Mitt i natten

Ja, här ligger jag och nörd bloggar mitt i natten. Har lagt mig här med min ELLE och ska inte tänka på nånting annat än det jag läser, vilket inte är det lättaste. Har faktiskt grymt svårt att koncentrera mig på det jag läser när det är tyst, men även när det är ljud. Känner ni igen er i tillfällen som när man ligger och läser, helt plötsligt märker man att genom dom senaste två spalter man har gnolat igenom så har tankarna varit på helt annat håll. Sen kommer man tillbaka till verkligheten och undrar vad man egentligen har legat och stirrat på, för läst har man men inte har man då en susning om vad?! Ja så kan det vara. Jag och Crille har sett en skum film ikväll, eller bra var den faktiskt, man fastna dom första 30 sekunderna, såna filmer tycker jag om! Nu kommer jag självklart inte ihåg vad den hette men den gick på femman från klockan nio. Ne nu ska jag borsta gaddarna och fästa ögonen i the holy bible! Får hoppas att sömnen blir bättre i natt än den var förra, man måste ju vara pigg och alert imorgon när man ska på arbets, yeeeey! God natt folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0