Med en enkel TULIPAAN

Ja idag är det då Issas födelsedag, hela 24 bast blir hon!Nära stop åldern!!
25 alltså, äldre vill inte jag bli iaf!Hujjaaa...
Ja men Grattis Grattis till Isabel=D

Är mycket födelsedagar i Januari, min, Crilles, Issas, Roberts,Philles, min morfars, Ainas och min kusins!
Vad jag kan komma på nu iaf! Tycker det är himla mysigt att fylla år, iaf när man får uppvaktning.
På något sätt så har det alltid lyckats vara en isig, klar, kylig, solig och vacker vinterdag när jag fyller år,
i alla år jag kan komma ihåg iaf, sådär härligt friskt så man känner sig levande!
Har lyckats vara puder snö och mycket av det också!
Ja vi får hoppas att jag har lika tur i år!

Nå nu ska jag äta, är och jobbar efter två timmars sömn inatt, dessutom kanske jag måste jobba dubbelt!
Är inte bra i huvet idag, har grinat för att jag inte kunnat sova inatt, Crille har hållt på att bli tokig men
ändå har han pussat på stackars mig;P
Inatt kommer jag sova bättre med andra ord! Ingen mer rastlöshet!!

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0