JULEGRANEN KASTAS UT

Igår gjorde jag dödsrycket och jula av, skönt var de, hujja!
Tillbaka till verkligheten och sina vanliga saker.
Känns ju lite värdelöst att pynta en massa för att sedan plocka bort
det några veckor efter, är så sjukt mycket plock, spec med granen då.
Jaja, nästa år blir det säkert värre;P

Inatt har man inte heller fått sova så mkt, Crille har fått för sig att snarka
hemskt mycket på senaste, jävla fasoner;)
Men va ska man göra? Kan ju inte han hjälpa, men jag blir galen och grin-
färdig tillslut, knuffar i han, rycker kudden av han tills han blir galen och vaknar!
Ja vi har våran lilla cirkus! Tror inte på såna där snarkmedel heller, är säkert
bara skit. Och jag är dessutom så mörkis så jag inte vågar lägga mig på soffan!
Ja lite töntig är jag men vi har ju konstatera många ggr att det faktiskt spökar i
våran lägenhet. Det lever om som fan på nätterna ibland, slår i dörran, knakar
i stolar m.m. Man får kalla kårar när man stiger upp på natten. Hujja.
Men inte flyttar jag för några gastar inte! Är lite knäpp när det gäller spöken.
Äh, dom får ju köra sitt rejs, vi inkräkta ju faktiskt först. Man ska inte prata högt
om dom heller, för det tycker jag är dålig respekt mot dom, haha, koko!!jaja så är de!

Idag så har jag varit på basinfo på arbets, kuuul!ja...tur som fan att tanten bara körde en
halv timme på grund av för dålig luft så jag slapp sitta där i 1 och en halv, helt sjukt.
Har varit på det där tidigare och jag kan ju säga att jag inte är mer sömnfärdig.
Ofta jag behöver veta hur man skriver ett CV eller söker jobb, fattar inte varför jag
skulle behöva gå igen? Hate it. Men men, får se hur det går, om man får nå hjälp av dom där.
Tar då saken i egna händer och springer in med CV:n lite här och där, mycket bättre att ta i hand
och se arbetsgivaren i ögonen så har man lämnat ett avtryck!
Ska iaf jobba på Dollar till veckan, TAAACK!!!Är hjärndöd vid det här laget, soffliggare No1!
Men det löser sig som sagt.

Ska ta och sammanställa några CV:n här innan jag ska hem och laga nå käk, får se vad man hittar på?
Vi gjorde himla gott för nån dag sen, snäckpasta, kyckling, grönpepparsås med en grönsaks blandning
bestående av paprika, rödlök och purjolök!MMM, det var smaskens.

Får se vad som händer ikväll då, Bella kanske skulle dra nån drinkbjudning på deras hotellrum ikväll, får se
vad man har lust med:)

Jaaajaaa, heej dååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0