Jahaa

Ja det är tur att det finns tv måste jag säga, paniken stiger ju dock när det inte finns något att se! Fast då finns det ju filmer, men filmer man redan sett ett par för många varv! Highlightsen på tv ikväll blir vänner, lipstick djungle, Prison break och SATC!
Det jobbigaste är att jag verkligen vill röra på mig men jag orkar fan inte, helt stekt i huvudet! Den som har smittat mig ska få en shot av mina baciller, BIG TIME! Såg en grymt bra dokumentär igår om Birgitte Bardotte, grymt intressant hur hon bekämpar slakten av djur och djurplågerier, och hur hon använder sitt kändisskap för att göra sin röst hörd. Var grymma bilder på när människor slår ihjäl hjälplösa sälungar! Har ni sett en sån liten parvel? Är fan det sötaste och oskyldigaste på hela jorden! En liten vit pluffs boll med kol svarta ögon. Birgitte Bardotte har även ett hem för alla möjliga hemlösa, vanskötta och vilda djur. Det finns inte många idag som verkligen bryr sig. Fattar inte hur man kan ge sig på något så fridfullt och oskyldigt. Jag grinade då, blev helt förstörd, fast det kan ju ha att göra med febern också? Men men, kommer alltid finnas idioter!
Nu ska jag återvända till tvn, är det viktigaste just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0