Hej

Blir galen! Fattar fan inte hur man sätter bakgrund och sånt. Måste spekulera lite mer.
Befinner mig hos Johan och Issa, har nyss vräkt smörgåstårta;)häää
Ska snart börja slita i Issas hår och slinga det, hon vill bara ha meeeeer och meeer!!
Hade också behövt fixa barret men det skiter jag i nu, orkar faktiskt inte.
Gårdagen var ju dock totalt misslyckad, var EJ till återvinningen och tvättsäcken står kvar!!
När ska man skola fixa sådana jobbigheter får jag fråga??
Ne men personal middagen var trevlig iaf, vräkte oxfilé!!:)
Issa håller på att klippa till folie så jag antar att jag måste slita mig.
Milo luktar btw fruktansvärt ur de bakre regionerna, fattar inte vad som har ruskats om i
stackars magen??
Men men, nu ska jag dra mig. Hinner inte skriva något intressant just.

Heeej heeej


Kommentarer
Postat av: fany

designadinblogg.se

Spalt till höger med rubriker.. bra förklaringar. ;)

2009-01-06 @ 18:44:21
URL: http://colorcream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0