HEEEJ

God Middag barn!!

Nog blev de Crosscart alltid!!!Och kul vara de, vi brände runt där som
nå Mariokart töntar. Ont i ryggen har jag också, drak ryggraden fick sig
stryk, fick värsta bulan:( Ont gör det också, kan inte sitta på en stol!
Ja men det var det värt, lite förbannad blev man bara när man hamna
bakom Crille och Eriks snörök, hade mascara på endast ett öga när
körningen var över;P

Vi tog oss upp grymt bra tid igår, uppe kl tio så vi hann fara till elgiganten
och fixa Crille en iPhone, cool tele men guuudars 5000 spänn??GOSH
Jaja, en rolig leksak, finns värsta funktionerna man kan ladda hem på
iTunes, ja han får den om en vecka och då kommer det inte bli mycket
Cia mysande;) ngjeeeee, nog bliree!!

Efter crosscarten blev det en ny byrå dessutom! Tack för den, slipper jag
hänggarderobernan som gör mig knäpp!! Så nu fick jag plats för mkt mer galgar!
Har fan SNUSKIGT mycket kläder, hujja, men inte ska jag rensa ut nånting för det.
Det mesta är ju relativt nytt så:)

Idag har jag hunnit med lunch med Crille och Annie på palma, dom har blivit sjukt
mycket sämre på maten! Synd! Det var grymt när dom hade på tuna.
Sen blev det Dollar, Blomsterlandet och Växtriket med Annie.
Träffa upp Marri sen och drog en vända på stan. Hitta FETASTE skorna i välrden!
60% off!! Svarta skinnstövlar med kilklack, tackar och bugar!!
Blev en sväng på mat och prat och nu är vi hos Marri.
Dom har fixat och trixat till det riktigt läckert här!!

Jaja, ska bryta mig lös nu och umgås, kanske få sig en kopp te??;)


Återkommer kanske för en historia om en annorlunda dörrvakt jag erfara igår!!!


Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0