Händelserik dag

Kan jag nog INTE påstå. Hade tänkt att stiga upp med Crille halv åtta, städa, fixa tvätten, återvinningen,
städa undan julen, sola, fika m.m. Men, vet ni vad, ALLT är kvar.
Skit va less jag blir på mig själv, men det blev grymt sent igår. Fast nu är alla
knasiga helgdagar över så kanske man får lite bukt i vardagen.
Och inte har man fått något utaskick om intrenet än! Sansölst härligt de där.
Men men, det jag har lyckats med idag är att joxa med arbetsförmedlingen, handlat lite kläder(oops),
lämnat en film och handlat lite annat smått och gott. Ska snart bege mig och handla
till middagen, Crille har lovat att laga sin Kyckling med pasta och grönpepparsås;)
Ska handla lite purjolök och paprika till också, MUUMMS!!

Är sjukt less på att sitta still, GE MIG JOBB!!!Snälla, kan allt, nästan!
Måste söka en massa nu, lyckat i denna låg konja, grattis.
Jaja, det löser sig alltid, bekymrena kommer sen när penga högen minskar!
Ne nu ska jag gå och köpa mig en triss och handla mat;)



heeej heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0