Hää

Jaha mates

Igår var Cia trött, Cia somnade halv elva och vaknade nio!
Var man liite slut kanske, I THINK SOO!!
Idag jobbar man stängning, skönt ändå, är väldigt tacksam för att
jobba nu kan jag säga! Min kropp och hjärna är betydligt lugnare.
Ja de är läckert. Läckert, läckerheternas, läckrast!!

Mjaaa, jobbsökandet fortsätter! Hade gärna satt mig bakom en dator
och svarat i telefonen ska jag säga, fått klä upp sig fint varje dag, vara
på nå fancy kontor å grejer. Det hade varit härligt! Anställ mig, jag kan allt!
SNEEEEELLLAAAA!!!
Men vars ska man jävlart söka??
Ja det löser sig, är ganska så smart, stundvis.

Sen har jag tänkt på en grej, jag är andå ganska schizo som person.
Är väldigt varierande om man så säger, finns inget som jag inte gillar
egentligen, men det går från dag till dag, från humör till humör.
Alla är säkert så eller så är det bara jag och min hjärna.
För jag testar gärna allt! Har inte bara en stil utan kan ha fem olika
på mig en dag, blandat. Är inte rockare, fin i kanten, clean, färggrann eller
någon annan stil, utan jag kan vara det ena en dag och det andra en dag.
Beror på vad jag känner för. Kanske inte stilen fullt ut men.
Ena dagen lyssnar jag på HIM och andra The Ark.
Många tycker att man ska vara på ett visst sätt, bete sig på ett visst sätt.
Men jag kör mitt eget race, är nog då man kommer längst.
Jag tycker om mig själv precis som jag är, hell jag älskar mig själv
och alla mina nära och kära, vissa dagar älskar jag fler människor än andra dagar;P
Inte måste man väl bara ha EN stil?måste man de?
För då är jag screwed!!!
Fattar ni?Gör inte jag heller ! And Thats Just The Way It Is för att citera TuPac Shakur!

Sen har jag kommit fram till att jag vill gå en designer utbildning, är ganska så
kreativ som person och nytänkande, måste bara kunna omvandla det på papper
på något sätt? Fast, ritandet är ju man inte så haj på, kanske måste gå en kurs för
det också då? äh, det löser sig! Är mycket jag vill blir. Känner mig som när jag var
fyra och ville bli allt jag såg, men helst var det ju faktiskt läkare:P
Kul UNGE! Och sångerska då.
Ja, vad det blir, kan bli kul att se!


Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0