Ha den äran hurraaaa!!!

Ja då var dagen kommen, dagen D, efter det här går allt utför! Eller så inte, säger som Andrea på jobbet, det blir vad man gör det till! Och nog ska jag ha mig ett par till årtionden som är bra! Blev väckt av att min mamma ringde och sjöng "ja må hon leva", go mamma, hon vet hur man gör för att man ska må prima! Sen berätta hon gamla vanliga historien, som alltid är lika mysig att höra, om när min pappa nästan missa min födsel men hann in till att se mitt huvud och när min tre åriga bror kom och släpades på sin apa han döpt till Herr Nilsson, för att han älskade Pippi långstrump, och var skit arg för att mamma hade varit borta ifrån han så länge! Han vägrade även titta på mig där jag låg i vaggan. Sen blev det ju värre när mamma och pappa berätta att jag skulle heta Cecilia och inte Pippi långstrump som han hade bestämt! Haha, ganska komiskt! Men tur fan att det blev Cecilia, min föräldrar hade även tänkt sig Teresia, nej tack! Men men så blev det!
 
Och nu har min underbara pojkvän nyss kommit hem med tre stora röda rosor åt mig och en triss i kortet för att jag älskar dom små skraplotterna;) Nu ska han även laga mig mannagryns gröt! Kan det blir bättre? Helt underbart! Hoppas ni får en bra dag för det ska jag!

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0