Fruktansvärt!

Jaha, då ligger man här i feber och sjuk hosta! Det är faktiskt så att jag inte bara tycker synd om mig själv, har fan aldrig varit med om värre! Det känns som att bröstet ska sprängas varje gång jag ens harklar mig, feber, halsen är körd och kroppen värker nå fruktansvärt!
Trycker i mig mucoangin och panodil i hopp om att jag kanske kan få andas normalt iaf! Har inte tid eller råd att vara sjuk, kunde inte skiten bryta ut när jag inte gjorde ett piss i tre veckor. Självklart när man fått komma igång igen så ska man bli sängliggande! Av någon anledning har jag ont i njuren också? Jaja, är bara å bita i det sura skit äpplet och ta det lugnt. Känner mig inte direkt rastlös kan man ju säga, är fan helt knäckt!
Ja usch säger jag bara. Nu ska jag gräva ner mig och tycka ännu mer synd om mig själv!

Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0