Fredag

Ja idag har man lyckats släpa sig till bror på heeertss!!
Inte för hans skull dock utan för min lilla pisskisse.
Var hundra år sen jag träffa henne, och lika go och fin är
hon förde. Men trampar sönder mina kläder gör hon med klorna!
Och snäll syster som man är så städar man dessuton, rensar kattlådan
och dammsugar, kände att det inte kan se ut hur som helst även fast
man är 24 och karl:P Så nu har jag städat här men kan inte ens ta mig
för att dammsuga hemma!!haha
Jaja,var ju för en god sak:)

Ska snart häva mig in mot staden och träffa Marri, tänkte väl oss en fika och
glo på mindre smarta människor kanske, brukar vara de;)

Hade 16 prenumeranter igår, och nu har jag bara 15??haha shyyyyyssssst!!!
Någon blev less på mitt dagliga gnäll kanske??;)

Jaja, ska väl krama klart Issy och sen börja fara!!


Kvällen får man planera senare!!!


pussss


Kommentarer
Postat av: Ann-Helén

Schysst brud som agerar städtant åt alla andra förutom mig, blev nog bara 14 prenumeranter för dig idag :P

2009-01-23 @ 15:59:35
URL: http://anniehs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0