Förbääännat

Idag är det Fredag och gyyyyd vilken dag!!
Dagen före doppare dagen, eller födelsedagen!
Chiifen skrattar åt mig för mig åldersnojja!!haha...
Så hemskt är det ju inte, är ju 26 som är skräckåldern!
Ni vet när man passerat 25, sen händer det inget kul mer.
Eller nå?? Blir ju vad man gör det till antar jag!

Ska köpa mig en riktigt het spegel som ska smällas upp
ovanför soffan, kommer bli grymt snyggt, lägger upp
nå pics när det väl händer!!

Ikväll blir det middag för mig och Morfar hos mamma.
Tårta också då, min morfar fyller nämligen år idag, 92!!!
Gammal så förbannat! Men nog har har levt sina dagar
i glory som redaktör på Kuriren typ hela livet. Folke Åström
heter han förövrig om det låter bekant för någon??Tror jag INT!
Om det inte nu är nån 50-talist som läser mig blogg:P
Men hur som helst! Imorgon blir det nog vin hos Annie tror ja?
Kanske utgång, kanske inte? Ska ha mina nya damasker iaf!!


Nu ska jag äta nudlar, förstörda av det nya skit receptet!
Undrar hur man kan återskapa det? Hade behövt den gamla
kryddpåsen och smaka ut alla olika kryddsorter!!haha

jaja hej

Kommentarer
Postat av: marri

åh nej ska du härma mig med spegeln?? =) Nää. det blir nog snyggt =)

2009-01-30 @ 13:04:38
URL: http://youfucker.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ha ha.. du har ingenting att åldersnojja dej över. Jag fyllde 26 den 14e och lever ännu. Ingen pension eller rollator i sikte än. Grattis i förskott! (för visst är den i morrn 31a du fyller.)

2009-01-30 @ 21:44:33
URL: http://alexgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0