Fan

Nånting som är grymt märkvärdigt är inte alls så märkvärdigt egentligen, tänk att bo tre timmar från stockholm och bara kunna ta en tripp en helg? Bara komma på spontant att nu far vi till stockholm! Så lyx har det Carro som nu bor i Sundsvall! Fast sen ska hon ju dock på casting till det där nya programmer Jag vet vad du gjorde förra lördagen som kommer sändas här någon gång i vår. Skulle vara jävligt kul att se henne på tv! Men hur som helst, Stock är väldigt märkvärdigt nu för att jag faktiskt inte varit och shoppat där på säkert typ tre år! Förbannat vad jag känner mig instängd ibland alltså. Jaja, ingen idé att grina!

Hur som helst så är det Crilles födelsedag idag, så jag väntade på han efter jobbet med en princess tårta med 23 ljus på! Ganska så gulligt va? MEN, det hann bli lite kaos innan, tårtan hade lagt sig mot kartong väggen på ena sidan så jag fick börja forma om hela men den blev lite konstigt oval! Plus att det var lite svårt att beräkna när han skulle komma hem så jag hann tända ljusen två gånger innan han kom hem, tredje gången såg jag han komma upp på gården och hann inte tända alla men det blev fint ändå!haha, baby blev glad och jag nöjd! Sen har jag pysslat om han så gott jag har kunnat för att han skulle få en mysig födelsedag med pizza och ett bad, så jag tror han är ganska nöjd iaf!;)

Imorgon tänkte jag återvända till jobbet med halsont och cancerhosta! Men pengar måste jag ha och jag är ju inte direkt döende, längre! Nu har jag bäddat ner mig och ska faktiskt försöka sova så snart som möjligt eftersom jag börjar 0700!!! Gnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0