Early early early morning!

Eller inte jätte tidig men! Var tvungen att citera en extremt flummig låt, bidibang bang, hah!ja lite trött är man! Ligger och ser Fresh prince och värmer mig under vårat nya 180:is täcke!! Ska kräla mig upp snart hade jag tänkt och ta tag i tvättpåsen som har stått och dammat ett tag, ren tvätt dessutom, men fan att det är tråkigt och omständigt att para ihop sockar!För de är det enda som finns kvar att gräva upp. Kan tycka det är väldigt avslappnande ibland att sätta mig framför tvn och vika tvätt(vuxenpoints), men det har inte blivit av den här gången inte! Lyckat att tvätten är kvar till nästa gån man måste tvätta. Nåja, idag tänkte jag att skulle häva mig till återvinningen med min extremt fula tv möbel vi haft tidigare, nu står den i sovrummet där den stått ett braa tag nu! Får bara hoppas att Annie tycker att det är nödvändigt för mig att få bort den och hjälpa mig köra iväg den;-) Hade ju varit skönt om man hade fått fingrarna ur och fixa det där skit körkortet någongång! På samma gång som jag vill ha det extremt mycket så känns det ändå inte så jätte viktigt, jag hjälper ju miljön också å ena sidan men å andra sidan så tror jag att jag skulle bli en sjukt bra förare, är dock lite fart galen, iaf med andra fordon som skoter;) Men iaf, jag får se vad Annie säger, hon lär ju sova ett bra tag till! Ikväll då så är det ju pers.middag med toys, grymt trevligt att träffa alla igen, sjukt synd att det är som ett farväl bara! Outfiten ikväll blir iaf min nya skjortklänning med transparenta leggins och svarta knästrumpor, dom har en väldigt söt liten rosett på sidan om knät! Sen tänkte jag också spexa med ett skinnbälte i midjan. Blir läckert som min man säger till allt;) ne nu ska jag väl slita mig upp, fingrarna tog lite stryk av att blogga på telen! Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Petra

hahah, ha en bra dag :)

2009-01-05 @ 08:30:39
URL: http://pimpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0