Ljuva Måndag

Toppen dag och ändå har jag bara fått mig tre timmars sömn!
Ja, vi har ju lite konflikter på nätterna, men på riktigt, jag vågar
mig fan inte till att sova soffa:(
Sen vill jag kuddla också! Jaja, då får fan sömnen ta lite stryk;)

Helgen har varit sjuuukt skön och bra!
Lördagen var lugna gatan med lite födelsedags firande för Crille.
Hans pappa, styv mamma och lilla syster Kajsa kom förbi.
Så det blev tårt kalas.
Senare for vi och tvätta bilen, älskar lukten av garage!!mmm
Igår tog vi svängen ut till Ebbenjarka och glodde när nå miljadärs
nissar från Österrike for och lekte med senaste grymmaste Posche
bilarna!!!WHÖÖÖÖUU!! Erik och Anna skulle fara på Leos sen och leka
så vi for och hämta Kajsa, hon hoppa högt när hon fick nys om Leos och
benen gick som vispar inne på leklandet. Förbannat vad vi sprang!!
Klättra och kräla och hoppa och ja, men kul är de;) Tur att man har en unge
att nyttja när man själv vill dit!!haha.
Avsluta dagen men hemmagjord mamma pizza!! KAN det bli bättre, njääää!!

Jobbar idag, känner mig lite mör förövrigt av gårdagen;P

Om det går vägen och jag får som jag vill, så blir det krosscart imorgon!!YEEEEYY

Nu ska jag ta och kasta i mig litte potte gratäng och lövbiff.


Heeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0