Dagen D

Förbannat jag håller på att hosta upp inälvorna!!

Dagen kan hittills sumeras i lidande, ångest, trötthet och spyfärdighet!
Är totalt slut i roten ska jag söga, huuuh!!TA MIG HEM!!
LÅT MIG VINNA EN BILJON SÅ JAG SLIPPER JOBBA NÅGONSIN MER!!!
GE MIG ETT KÖRKORT!!!
GE MIG ETT JOBB!!!
TA MIG TILL SATAN NEW YORK!!!

Förbannat jag måste få röra på mig, börjar få cellskräck!
Tur att det bara är typ tre timmar kvar, sen ska jag hem och gräva ner mig totalt i soffan!!
Tänk va skönt om man hade haft internet, men INTE ÄN, SATANS klantarslen!!!
"Slutet av oktober ska det vara fixat"= Inget internet,
"Absolut senast slutet av december"= HAR JAG NÅ INTERNET ÄN????!!!!
"Men nu i januari ska det vara fixat"= Vi får väl se!!!!Bryter av benen på ätrorna annars!!


Nu väntar ett psykfall



hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0